Κατασκευή eshop: 4 σημεία προσοχής ΠΡΙΝ ξεκινήσεις

Κατασκευή eshop: 4 σημεία προσοχής ΠΡΙΝ ξεκινήσεις

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πανδημία εκτόξευσε τα eshop και τις ηλεκτρονικές αγορές στην κορυφή. Και δεν είναι παράξενο το γιατί. Το μεγαλύτερο όφελος που προσφέρουν οι αγορές μέσω eshop είναι η ευκολία και η άνεση με την οποία γίνονται. Αν, λοιπόν, δεν έχετε ξεκινήσει την κατασκευή eshop για τη δική σας επιχείρηση, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε.

Βέβαια, η κατασκευή eshop δεν είναι απλή διαδικασία. Υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας, ώστε να οργανωθείτε πριν κάνετε αυτό το βήμα, και εδώ θα μιλήσουμε για μερικά από αυτά.

Τροφή για σκέψη πριν την κατασκευή eshop

Όπως προαναφέρθηκε, η κατασκευή eshop είναι μια πολυπρισματική διαδικασία και χρειάζεται καλή οργάνωση για να γίνει αποτελεσματικά.

1. Ποια θα είναι τα προϊόντα σας;

Ξεκινώντας από τα βασικά, όπως σε κάθε έναρξη επιχείρησης, θα πρέπει να αποφασίσετε ποια θα είναι τα προϊόντα που θα πουλήσετε μέσω του eshop. Επιλέξτε τη niche αγορά σας, ώστε να καθορίσετε τι ακριβώς θα πουλήσετε και σε ποιο κοινό. Είναι σημαντικό να επιλέξετε προϊόντα τα οποία θα είναι μοναδικά (κατά το δυνατόν) και για τα οποία δεν υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός.

Γιατί; Γιατί δεν θέλετε να βρεθείτε αντιμέτωποι με τεράστιες μάρκες που χαρακτηρίζονται για την παραγωγή συγκεκριμένων προϊόντων (και τις οποίες οι καταναλωτές σκέφτονται αμέσως όταν αναζητούν κάτι συγκεκριμένο). Προτιμήστε κάτι το οποίο γνωρίζετε καλά και κάτι που εξελίσσεται με τα χρόνια. Ακόμη, ξεκινήστε με λίγα, πιο εξειδικευμένα, προϊόντα και αυξήστε σταδιακά την ποσότητα.

2. Σωστή κοστολόγηση προϊόντων Κατασκευή eshop: 4 σημεία προσοχής ΠΡΙΝ ξεκινήσεις

Αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια πριν την κατασκευή eshop. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες τους οποίους θα πρέπει να συνυπολογίσετε. Μεταξύ άλλων θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τα μεταβαλλόμενα κόστη που αφορούν την παραγωγή κάθε ξεχωριστού προϊόντος.

Το πακετάρισμα, το shipping, η διαφήμιση, αλλά και ο χρόνος που αφιερώνετε εσείς, είναι μερικά από τα κόστη που θα πρέπει να υπολογίσετε. Θα πρέπει επίσης να σκεφτείτε τα σταθερά κόστη της επιχείρησής σας, το κέρδος που θέλετε να έχετε από τις πωλήσεις και, φυσικά, να φροντίσετε η τιμή του προϊόντος να ανταποκρίνεται στις ισχύουσες τιμές της αγοράς.

3. Σωστό budgeting

Γενικά: Πέρα από την τιμολόγηση των προϊόντων, το σωστό budgeting είναι απαραίτητο για την κατασκευή eshop. Και σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να υπολογίσετε τα σταθερά και τα μεταβαλλόμενα κόστη της επιχείρησης, κάνοντας budgeting με προοπτική έτους. Επίσης, θα πρέπει να έχετε πλάνο για τα απρόοπτα τα οποία, αν δεν προετοιμαστείτε, μπορεί να σας βγάλουν εκτός προϋπολογισμού.

Eshop: Ακόμη, σκεφτείτε πώς πέρα από τα κόστη που αφορούν τα προϊόντα, θα έχετε έξοδα και για την ίδια την ιστοσελίδα. Θα πρέπει να επιλέξετε μια πλατφόρμα, το hosting, τα themes που θα χρησιμοποιήσετε και, φυσικά, να υπολογίσετε τη συντήρηση που θα χρειάζεται η ιστοσελίδα.

Έχετε κατά νου ότι συνολικά το πλάνο σας πρέπει να καλύπτει το λιγότερο 6 μήνες.

4. Επιλέξτε τους σωστούς συνεργάτες

Το να επιλέξετε τους σωστούς συνεργάτες για το project σας είναι και αυτό ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας. Θα χρειαστείτε ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων για:

  • Το eshop: Θα χρειαστείτε επαγγελματίες που θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν με την επιλογή πλατφόρμας, το στήσιμο και τη συντήρηση του eshop σας.
  • Τα προϊόντα: Θα χρειαστείτε σίγουρα τους κατάλληλους προμηθευτές αλλά και μια μεταφορική εταιρεία που έχει λάβει καλές κριτικές από επαγγελματίες όπως είστε εσείς.
  • Το marketing: Δεν πρέπει να αμελήσετε το ζήτημα της προώθησης των προϊόντων. Και αυτό επειδή ο τελικός στόχος είναι πάντα οι πωλήσεις. Το κοινό πρέπει να μάθει τα προϊόντα σας και σε αυτό θα σας βοηθήσουν ειδικοί που ξέρουν τι συμπεριλαμβάνουν οι καμπάνιες στα social media, το digital marketing, πώς εφαρμόζεται το SEO (Search Engine Optimization) κ.ο.κ. Και που γνωρίζουν γενικότερα τις πρακτικές και τα εργαλεία που απαιτούνται για επιτυχημένες καμπάνιες marketing.

Αυτά είναι λίγα από τα πράγματα που θα πρέπει να σκεφτείτε πριν αρχίσετε να κατασκευάζετε το eshop σας. Μπορεί μεν να χρειάζεται καλή οργάνωση, αλλά το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Close
Close
workspot white logo

CoWorking Space όπως θα έπρεπε να είναι!

Συνεργασία & Networking! Ένα coworking space είναι ο ορισμός της συνεργασίας, της αλληλοϋποστήριξης και της επιθυμίας να προοδεύσουμε μαζί.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας