SEO για αρχάριους: 2 αλήθειες & 2 ψέματα

SEO για αρχάριους: 2 αλήθειες & 2 ψέματα

Αν έχετε τη δική σας ιστοσελίδα, είτε πρόκειται για eshop είτε για την επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, το πιο πιθανό είναι ότι έχετε ακούσει έστω και μία φορά έναν συγκεκριμένο όρο. Ο όρος αυτός είναι το SEO, δηλαδή Search Engine Optimization. Αν δεν έχετε μεγάλη επαφή με το digital, είναι πολύ πιθανό ότι δεν έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι ακριβώς είναι το SEO.

Εμείς εδώ θα σας δώσουμε έναν ορισμό. Αλλά θα παίξουμε μαζί και ένα παιχνίδι. Θα σας πούμε 2 αλήθειες και 2 ψέματα που αφορούν το SEO. Θα σας αποκαλύψουμε τι είναι τι στο τέλος, οπότε μην φύγετε πολύ γρήγορα!

Τι είναι το SEO

Αρχικά, ας μιλήσουμε σχετικά με το τι είναι το SEO. Έχει να κάνει με τις πρακτικές (βελτίωση ταχύτητας ιστοσελίδας, βελτίωση ποιότητας περιεχομένου κ.τ.λ.) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας, προκειμένου να «ρανκάρει» ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης. Ας μην κοροϊδευόμαστε… Της Google. Στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. (Εντάξει, εντάξει και της Bing)

Μια μηχανή αναζήτησης κάνει indexing στο περιεχόμενο που υπάρχει στο διαδίκτυο και το κατηγοριοποιεί στα αποτελέσματα, ανάλογα με το πόσο συναφές κρίνει ότι είναι με βάση τις αναζητήσεις του εκάστοτε χρήστη· με βάση το κατά πόσο είναι πιθανό να τον αφορά το περιεχόμενο.

Γιατί είναι σημαντικό το SEOSEO για αρχάριους: 2 αλήθειες & 2 ψέματα

Το SEO είναι πολύ σημαντικό προκειμένου να αυξήσει μια επιχείρηση το organic traffic στην ιστοσελίδα της, δηλαδή traffic που έρχεται από τις αναζητήσεις και όχι από διαφημίσεις. Μάλιστα, οι αναζητήσεις είναι συνήθως η βασική πηγή traffic για τις ιστοσελίδες.

Υπάρχει λόγος που όλοι προσπαθούν να είναι ψηλά στα αποτελέσματα της Google. Οι χρήστες θέλουν γρήγορες απαντήσεις. Δεν πρόκειται να ασχοληθούν με τη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων. Το υψηλότερο ranking αυξάνει, λοιπόν, το visibility σας και δύναται να επηρεάσει σημαντικά το bottom line σας.

2 αλήθειες και 2 ψέματα: ας παίξουμε!

1. Εγγυημένα αποτελέσματα

Υπάρχουν ειδικοί που μπορούν να σας προσφέρουν εγγυημένα καλά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά το SEO. Αυτό σημαίνει άμεση εκτόξευση στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, χωρίς προσπάθεια και χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε περισσότερο στη διαδικασία.

2. Αν γνωρίζετε καλά τη βιομηχανία σας, δεν χρειάζεται να κάνετε keyword research

Αν γνωρίζετε τη βιομηχανία σας και υποθέτετε περίπου τι αναζητήσεις κάνουν οι χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, δεν υπάρχει λόγος να χάνετε χρόνο με το keyword research, δηλαδή με την αναζήτηση των κατάλληλων keywords για τα οποία θα στοχεύσετε να «ρανκάρετε».

3. Το mobile optimization είναι κομβικό

Η Google δίνει μεγάλη βάση στο να έχουν οι χρήστες καλή εμπειρία από τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται. Το mobile optimization είναι και αυτό σημαντικό και συμβάλλει στη συνολική εμπειρία των χρηστών. Ουσιαστικά, πρέπει να φροντίσετε η ιστοσελίδα σας να ανταποκρίνεται στη συσκευή, το περιεχόμενό της να εμφανίζεται σωστά και να μην καθυστερεί να φορτώσει. Αν αναρωτιέστε ακόμη γιατί αυτό είναι σημαντικό, σκεφτείτε πως, σύμφωνα με την έρευνα της Statista, τον Ιανουάριο του 2021 το 92.6% των ενεργών χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως συνδέονταν στο διαδίκτυο μέσω των κινητών τους.

4. Το περιεχόμενο είναι εξίσου σημαντικό με τα links

Αρκετοί δίνουν περισσότερη βάση στα links, θεωρώντας πως μια μεγάλη ποσότητα θα τους βοηθήσει να «ρανκάρουν» ψηλότερα στα αποτελέσματα. Αρχικά, η ποσότητα δεν είναι πια τόσο σημαντική όσο η ποιότητα, ενώ θα ήταν λάθος θα αφιερώσετε όλες σας τις δυνάμεις στο link building και να αμελήσετε το περιεχόμενο. Αν το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί ένα link δεν είναι ποιοτικό και ενδιαφέρον, το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να αυξήσει το bounce rate της ιστοσελίδας σας. Θέλετε να κρατήσετε τους επισκέπτες σας, όχι να τους χάσετε.

Η στιγμή της αλήθειας για το SEO

Το παιχνίδι μας τελείωσε και η στιγμή της αλήθειας έφτασε. Τι ισχύει και τι όχι;

Οι δύο πρώτες δηλώσεις είναι λανθασμένες! Αρχικά, κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί άμεσα αποτελέσματα σε ό,τι αφορά το SEO. Πρόκειται για μια διαδικασία που χρειάζεται χρόνο και συνεχείς προσπάθειες για να αποφέρει καρπούς. Όσο για τη δεύτερη δήλωση, είναι πολύ σημαντικό να μην αμελείτε το keyword research. Ακόμη και αν πιστεύετε ότι οι υποθέσεις σας είναι σωστές, αν δεν έχετε πραγματικά στοιχεία στα χέρια σας μπορεί να καταλήξετε να προσπαθείτε να «ρανκάρετε» για keywords που έχουν υπερβολικό ανταγωνισμό. Επίσης, με τη σωστή έρευνα σιγουρεύετε πως στοχεύετε τα keywords που αναζητούν πιο συχνά οι χρήστες. Και τώρα γνωρίζετε λίγα περισσότερα για το Search Engine Optimization. Αξιοποιήστε τις γνώσεις σας υπέρ σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Close
Close
workspot white logo

CoWorking Space όπως θα έπρεπε να είναι!

Συνεργασία & Networking! Ένα coworking space είναι ο ορισμός της συνεργασίας, της αλληλοϋποστήριξης και της επιθυμίας να προοδεύσουμε μαζί.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας